Ako vytvoriť e-shop, z ktorého zákazníci neutečú?

Vytvorenie vlastnej webovej stránky sa niekedy môže zdať ako zábavná a relatívne jednoduchá forma tvorby, ale pokiaľ vravíme o vytvorení e-shopu a sľubujeme si jeho úspech, musíme sa riadiť a nesmieme zabudnúť na určité pravidlá a body. Toto tvrdenie možno vyznie ako nudná poučka, ale v podstate ide o tvorbu kvalitného internetového obchodu a teda je pochopiteľné, že jeho tvorba by sa nemala v žiadnom hľadisku podceniť. Určité nedostatky či zabudnutie a odignorovanie niektorých jeho súčastí môže mať za následok zbytočne veľké straty, respektíve oveľa menší príjem na základe toho, že prevedenie e-shopu bolo zákazníkovi nesympatické, nedôveryhodné, alebo sa v ňom nevedel efektívne zorientovať, tak uprednostnil radšej iného predajcu s praktickejšie a vieruhodnejšie vyzerajúcim webom.

monitory

•         Položka s názvom O nás
Táto položka s dostatočne doplneným textom vytvorí akýsi vzťah, bližšie a úprimnejšie puto, či väčšiu dôveru. Nevravím, že sa vďaka tomu staneme so zákazníkom priatelia na život a na smrť, ale v jeho podvedomí vznikne väčšia dôvera a bližší vzťah.

•         Napísali o nás,…
Táto položka vzdbudí ešte väčšiu dôveru a fakt, že nemáte čo skrývať. Dajte svojim zákazníkom možnosť, aby sa k vašim službám vyjadrili a zároveň vás to bude motivať k tomu, aby ste si touto formou robili čoraz lepšie meno, ktoré ocenia i ďalší návštevníci.

tendence

•         Priama akcia
V prípade, že si zákazník prezerá dotyčný produkt, bolo by dosť od veci, aby on sám musel zúfalo hľadať možnosť, cez ktorú si môže tovar kúpiť. Nie, táto možnosť by mala byť priamo pri každom prezeranom tovare, aby zákazník iba klikol na túto možnosť /napr. tlačítko pomenované pridaj do košíka/ a tým pádom by mal okamžite produkt v nákupnom košíku.

eshop

•         Blog
Táto možnosť je v podstate ľubovoľná, ale jedno je isté- neuškodí, ale skôr naopak, dodá čítateľovi chuť zakúpiť  si produkt, alebo minimálne alternatívu produktu, či využiť službu, o ktorej sa vo vašom zaujímavom blogu dočítal. 

Ako vytvoriť e-shop, z ktorého zákazníci neutečú?
Ohodnoťte příspěvek

csko.sk

Ako vytvoriť e-shop, z ktorého zákazníci neutečú?
Ohodnoťte příspěvek