Správny nábytok do kancelárie sa odzrkadlí na vašom pracovnom výkone

Robiť chyby je ľudské. Každý z nás ich robí a platí to najmä v situáciách, ktoré sú ojedinelé a nie sú súčasťou nášho každodenného fungovania. Z väčšiny chýb sa našťastie dokážeme poučiť. Akonáhle by sme však mali za chyby platiť, myslíme tým v pravom slova zmysle, je ideálne si naštudovať niekoľko užitočných rád. Nábytok do kancelárie by nám mal slúžiť niekoľko rokov, pomôžeme vám teda vyhnúť sa niektorým nepríjemnostiam a načrtnúť chyby. Prípadné chyby pri výbere správneho nábytku do kancelárie teda nebudete musieť akceptovať dlhé roky.
 
kancelář

Nábytok do kancelárie a na čo prihliadať

 
Ak si zvyknete veci kresliť, určite viete že papier znesie naozaj veľa. Náčrt kancelárie následne môže vyzerať super, no v praxi to môže mať od ideálu pomerne ďaleko. Do pôdorysu niekedy vieme natlačiť pomerne veľa nábytku do kancelárie. Iným problémom je návšteva predajne s takýmto nábytkom a nakupovanie pocitovo. Vyhnete sa teda preplneniu priestoru a odporúčame mať, pred vstupom do obchodu s nábytkom, vopred vypracovaný koncept. Nedbajte len na voľbu ideálneho rozmeru jednotlivých prvkov, ale taktiež počítajte s priestorom potrebným na prechod medzi nábytkami. Počítajte teda aj s vlastnými rozmermi, ideálny priestor na prechod jednej osoby je cca 60 – 70 cm. Priestor na sedenie a následné odsunutie stoličky pri vstávaní je približne 1 m. Vyznie to smiešne, no počítajte aj s tým, že zásuvky budete vysúvať a dvierka na nábytku otvárať. Štatisticky je toto najčastejšou chybou, a rátajte preto s priestorom poskytujúcim realizáciu týchto úkonov.
 
pracovna

Premyslite si tiež štýl a farebnosť nábytku do kancelárie. Ak v office budete vy, máte o starosť menej. Ak priestor zariaďujete pre niekoho iného, jednoducho sa týchto ľudí opýtajte, čo by bolo pre nich najprijateľnejšie. Vytvoríte im tým motivujúce a príjemné prostredie, ktoré bezpochyby vplýva na ich následný pracovný výkon. Chcete sa v tomto smere odlíšiť od konkurenčných zamestnávateľov alebo priniesť zamestnancom o niečo iný koncept pre stretnutia s klientmi? Určite tomu nepomôžu červené steny a biely nábytok. Každý ráno rozmýšľa čo si oblečie do práce, niekedy aj niekoľko minút. Nábytok do kancelárie preto vyberajte ešte citlivejšie, dané priestory totižto zariaďujete na niekoľko rokov.  
 
Ďalšie zaujímavé informácie nájdete na internetovej stránke https://worklife.sk/.